Naar inhoud

2 vacatures administratief medewerker burgerzaken

Dit nieuwsbericht is niet actueel.

De dienst burgerzaken staat in voor een breed gamma van diensten aan de burgers. Huwelijken, geboortes, overlijdens, adreswijzigingen, domiciliëring, identiteitskaarten, reispassen ... zijn maar enkele redenen waarvoor burgers op deze dienst beroep doen. Klantgerichte dienstverlening en correcte informatie, zowel telefonisch, via e-mail of aan het loket, staan hierbij centraal.

In afwachting van een volwaardige selectieprocedure later dit jaar versterken we ons team voor een duur van 3 maanden graag tijdelijk met 2 voltijdse collega’s. 

  • Kan je uiterlijk in juli starten?
  • Heb je je diploma secundair onderwijs op zak?
  • Hou je van administratief werk?
  • Kan je je inwerken in wetgeving en procedures?
  • Leer je snel, ben je contactvaardig en ben je voorbereid op intensief PC-werk voor een divers publiek?
  • Spreek je vlot Nederlands?

Richt je motivatiebrief en CV aan het college van burgemeester en schepenen en mail dit naar personeel@lede.be tegen uiterlijk maandag 6 juli om 9 uur.

Hou alvast donderdag 9 juli vrij om tussen 14 en 19 uur deel te nemen aan een schriftelijke en/of mondelinge proef. Wie slaagt in de schriftelijke proef, krijgt dezelfde dag nog een mondelinge proef.

Datum van het bericht: maandag 22 juni 2020